general
Etter 40 år i helsevesenet sitter jeg igjen med en uro
Aftenposten • 22 Jun 2026, 11:53
Det norske sykehuset var en gang et sted hvor leger behandlet pasienter. Så kom foretaksreformen, skriver Kenneth Ledang.
Les originalartikkelen
general
Aftenposten • 22 Jun 2026, 11:53