Torghatten Midt skal drive sambandet Vennesund – Holm de neste 13 årene. Det melder Nordland fylkeskommune i ei pressemelding. – Torghatten driver sambandet i dag, og vil gjøre en like god jobb videre. At kontrakten inngås nå, gir både forutsigbarhet og trygghet om at det blir stabil og god drift i dette sambandet også de […]
Denne saken Torghatten vant anbudet Vennesund – Holm er hentet fra Helgelands Blad.