Alstahaug Kystlag fikk avsetning både på rømmegrøt, spekemat, pølser og vafler da medlemmene inviterte til sankthansfeiring. I fjor var det visstnok bare kanel igjen da midtsommerfesten var over. – I år var vi fast bestemt på at det skulle bli nok mat, forteller Lars-Inge Ingebrigtsen i Alstahaug Kystlags dugnadsgjeng. Han var en av flere som […]
Denne saken Kystlag feiret midtsommer med rømmegrøt og bål er hentet fra Helgelands Blad.