Offshore Norge og Forbundet Styrke ble natt til torsdag enige om en ny tariffavtale for ansatte på landbasene. Dermed blir det ingen streik på forsyningsbasene offshore . Partene enige om en ny tariffavtale en drøy time etter fristen. – Det har vært en krevende mekling, men vi er fornøyde med å oppnå et resultat som videreutvikler landbaseavtalen, […]
Denne saken Det blir ikke base-streik er hentet fra Helgelands Blad.