business

Regjeringen gir tilsyn mer makt: – Kan ikke forhandle med aktører som bryter loven

DN.no • 26 Jun 2026, 10:08

Regjeringen gir tilsyn mer makt: – Kan ikke forhandle med aktører som bryter loven
Lovbrudd mot forbrukere går ustraffet. Nå vil regjeringen erstatte dialog og veiledning med bøter.
Les originalartikkelen

Relaterte artikler etter nøkkelord