general

- Fikk øl i overtids­betaling

dagbladet • 27 Jun 2026, 18:44

- Fikk øl i overtids­betaling
Ansatte ved Old Irish Pub forteller om manglende sykepenger og ølbonger som overtidsbetaling. Ledelsen er sterkt uenig i påstandene.
Les originalartikkelen

Relaterte artikler etter nøkkelord